Pentru a efectua un retur, vă rugăm să vizitați PAGINA DE RETUR
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.
Dinalucri SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Art. 12 din O.U.G. 34/2014 menționează:
Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale, după caz:
a) de a executa contractul la distanţă sau contractul în afara spaţiului comercial;
b) de a încheia un contract la distanţă sau în afara spaţiului comercial, în cazul în care consumatorul
a efectuat o comandă.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociatii așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificarile și completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o faca într-un magazin.
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează Dinalucri SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declarație neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie sau email). Consumatorul are la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.
Obligatiile ce revin Dinalucri SRL
Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleași modalități de plată rezonabil aplicabile (în cazul plății numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator). Dinalucri SRL nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
Obligațiile ce revin consumatorului
Produsele sunt înmânate către Dinalucri SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse în următoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefuncțional în primele 30 zile lucrătoare de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Returnarea prin Locker: Clientul poate opta să returneze produsele prin intermediul locker-ului nostru dedicat. Pentru a utiliza această metodă de returnare, clientul trebuie să contacteze serviciul nostru de relații cu clienții pentru a primi instrucțiuni și a obține aprobarea pentru returnare. Pentru această metodă de returnare, va fi reținută o taxă de procesare în valoare de 12 lei din valoarea totală a produselor returnate.
Returnarea prin Curier la Adresă: Clientul poate opta să returneze produsele prin intermediul unui curier la adresa specificată de client. Pentru a utiliza această metodă de returnare, clientul trebuie să contacteze serviciul nostru de relații cu clienții pentru a programa ridicarea și a primi instrucțiuni suplimentare. Pentru această metodă de returnare, va fi reținută o taxă de procesare în valoare de 18 lei din valoarea totală a produselor returnate.
Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienți prin intermediul formularului de RETUR sau prin prezentarea la sediul Dinalucri SRL cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la sediul Dinalucri SRL se poate face de luni până vineri în intervalul 09:00 - 16:00. Vă recomandăm expedierea prin curier.
Mențiune
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate / modificate.