×
Informații legislative

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookie-urilor". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. (computer, tableta sau telefon), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați. Puteți afla mai multe despre modul în care folosim cookie-urile pe acest site și pentru a împiedica setarea cookie-urilor esențiale, făcând click pe diferitele rubrici ale categoriilor de mai jos. Totuși, dacă faceți acest lucru, aceasta poate afecta experiența dvs. pe site și serviciile pe care le putem oferi.

Mentenanță IT – echipamente și software – prin DLC IT

Tehnologia a devenit o parte esențială a vieții noastre și, în ziua de azi, bunul mers al lucrurilor depinde de buna funcționare a echipamentelor IT, atât la nivel personal, cât mai ales la nivelul companiilor. Fără o infrastructură IT care funcționează în parametri, o companie nu poate livra soluții și servicii IT către angajați, clienți și parteneri. Echipamentele de rețea, serverele, routerele, modemurile, dar și echipamentele de tipărire sau centralele telefonice, precum și software-ul aferent, sunt extrem de importante în fluxul de lucru al oricărei companii.

Productivitatea și eficiența oamenilor depind de infrastructura IT. Un laptop supra-încărcat sau prost configurat poate da bătăi de cap celui care-l utilizează. Un server fără tehnologie de securitate instalată poate deveni o problemă majoră și poate întrerupe complet activitatea unei companii. O imprimantă care se blochează și nu mai poate tipări facturi, oferte sau contracte poate aduce pierderi financiare semnificative.

Infrastructura IT funcționează optim doar atunci când beneficiază de mentenanță periodică. Un contract de mentenanță IT rezolvă probleme precum cele mai sus menționate și aduce liniște și relaxare utilizatorilor.

DLC IT oferă suport pe această direcție companiilor și persoanelor fizice, prin următoarele tipuri de servicii:

1. Help desk – prin telefon, îți putem oferi recomandări, sfaturi concrete, suport IT.

2. Intervenții IT Onsite – echipa noastră se deplasează la sediul tău pentru soluționarea problemelor IT.

3. Suport IT Remote – un tehnician din echipa DLC IT se conectează în siguranță la stația ta de lucru pentru a rezolva problema semnalată. Este cea mai eficientă metodă de intervenție.

Pe lângă rezolvarea problemelor existente, echipa noastră îți oferă suportul necesar pentru prevenirea unor posibile defecțiuni, pentru identificare nevoilor IT ce îți pot ușura munca, implementându-le rapid și eficient.

O echipă IT cu experiență la dispoziția ta este un avantaj competitiv și o soluție pentru liniște și relaxare. Contactează-ne, pentru a găsi împreună cea mai bună variantă de colaborare, potrivită nevoilor tale.

Contactează-ne pentru detalii